Αυτά τα προσαρμοσμένα στυλ στυλό είναι μεγάλα δώρα. Αυτά τα στυλό rollerball έχουν δράση στρίψιμο, αναδιπλούμενο ή κλικ σε μηχανισμό δράσης, το οποίο είναι ιδανικό για όλες τις διαφημιστικές ανάγκες σας. Προσθέστε τις πληροφορίες της εταιρείας σας και οι πελάτες σας θα σας σκεφτούν κάθε φορά που γράφουν μια επιστολή.
Στις 30 Οκτωβρίου 1888, ο Tanner John J. Loud εφευρέθηκε και κατοχυρωθεί με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το στυλό, κάνοντας έτσι ιστορία. Αφού ανακάλυψαν ότι τα μολύβια και άλλα σκεύη δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τη δουλειά, ο Lauder αναζητούσε ένα όργανο γραφής που θα μπορούσε να γράψει στο δέρμα. Εκείνη την εποχή, η δυνατά δημιούργησε ένα στυλό με μια μεταλλική μπάλα που μπορεί να περιστραφεί με τη στερέωσή του σε μια υποδοχή. Καθώς γράφετε, το μελάνι θα διανεμηθεί σε μεταλλικές μπάλες συνήθως κατασκευασμένες από χάλυβα, ορείχαλκο ή καρβίδιο βολφραμίου, δημιουργώντας ένα καθαρότερο και πιο αξιόπιστο εργαλείο γραφής. Σήμερα, οι στυλό του Ballpoint είναι αναμφισβήτητα το πιο δημοφιλές στυλό στην αγορά λόγω της λειτουργικότητάς τους, γι 'αυτό δημιουργώντας μια προσαρμοσμένη στυλό μπάλα με ένα λογότυπο της εταιρείας είναι η καλύτερη επιλογή για την ανάπτυξη μάρκας σας.
Τα διαφημιστικά στυλό είναι κλασικά διαφημιστικά αντικείμενα που ποτέ δεν θα πάτε στραβά. Μια στυλό με το λογότυπό σας θα βοηθήσει το εμπορικό σήμα σας να πάρει το επόμενο επίπεδο με τον πιο λεπτό τρόπο. Κάθε μέρα, οι άνθρωποι παίρνουν τα στυλό για να γράψουν τα σημειώματα, να σημειώσουν και να γράψουν σημαντικά πράγματα. Όταν σηκώσουν τη διαφημιστική σας στυλό, κάθε λέξη που γράφουν θα θυμούνται το όνομά σας και την εταιρεία σας. Ο φιλικός προς τον προϋπολογισμό και το εύκολο στη δημιουργία προσαρμοσμένο στυλό Ballpoint είναι το τέλειο διαφημιστικό στοιχείο που μπορεί να συνδεθεί στην επαγγελματική σας κάρτα, να αποθηκεύεται στο γραφείο και να διανεμηθεί σε εμπορικές εκπομπές ή κοινωνικές εκδηλώσεις για να αναπτυχθεί η επιχείρησή σας.
Εάν βρίσκεστε στο γραφείο του γιατρού, μια τράπεζα ή ζητήστε να δανείστε το στυλό κάποιου, στις περισσότερες περιπτώσεις, στοιχηματίζουμε ότι θα λάβετε μια εξατομικευμένη στυλό. Από την έλευση των σύγχρονων στυλό του Ballpoint το 1931, ήταν τα αγαπημένα του λαού λόγω των μελανιών γρήγορης ξήρανσης και της ευελιξίας τους.
Μια στυλό με ένα λογότυπο μπορεί να είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά διαφημιστικά εργαλεία σας. Σύμφωνα με στοιχεία του Διεθνούς Ένωσης Προωθητικών Προϊόντων *, το 81% των ανθρώπων διατηρούν προωθητικά προϊόντα για περισσότερο από ένα χρόνο! Αυτός είναι ο χρόνος χρόνου και ο χρόνος έκθεσης θα πάρει το έθιμο στυλό σας.
Θέλετε να ξεχωρίσετε πραγματικά; Ας προτιμήσουμε το στυλό διαφημιστικού στυλό μας, με ένα πλήρες χρώμα. Είτε επιλέγετε ένα από τα δωρεάν σχέδια είτε το δικό σας λογότυπο, αυτά τα ζωντανά στυλ κρήνη θα κάνουν άμεσα το όνομα της εταιρείας σας να ξεχωρίζει.