Προσαρμοσμένα προωθητικά προϊόντα με το λογότυπο της εταιρείας σας!
Σπίτι » ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ποια είναι η πολιτική επιστροφής σας;

Επειδή τα περισσότερα από τα προϊόντα μας είναι εξατομικευμένα, δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές, επίσης δεν δεχόμαστε επιστροφή αν υπάρχει καθυστέρηση στην παράδοση λόγω εκκαθάρισης από τη χώρα σας ή τοπική υπηρεσία παράδοσης στη χώρα σας, αλλά αν αισθάνεστε την παραγγελία σας ελαττωματική Με οποιονδήποτε τρόπο, ζητάμε απόδειξη, π.χ. μια φωτογραφία, της καταγγελίας σας. Εξετάζουμε το και θα επανεκκινήσουμε ιδανικά τα κακά στοιχεία ή θα σας επιστρέψουμε.

Πώς μπορώ να έρθω σε επαφή με κάποιον αν έχω πρόβλημα με την παραγγελία μου;

Μόλις τοποθετήσετε την παραγγελία σας στο διαδίκτυο, ένας διαχειριστής λογαριασμού χειρίζεται τη διαδικασία, συμπεριλαμβανομένων τυχόν καταγγελιών που μπορεί να έχετε. Εάν αισθάνεστε ότι δεν έχετε μια ικανοποιητική απάντηση, επικοινωνήστε μαζί μας με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας # και τις λεπτομέρειες καταγγελίας. Στη συνέχεια, θα το επανεξετάσουμε. Η παραγγελία μου έφτασε και η ποιότητα εκτύπωσης είναι απαράδεκτη - τι να κάνω; Προστατεύεστε από τις εγγυήσεις μας, ώστε να μην ανησυχείτε. Έχουμε τις διαδικασίες ελέγχου ποιότητας στη θέση τους για την ελαχιστοποίηση της πιθανότητας των προϊόντων που αποστέλλονται με κακή ποιότητα εκτύπωσης. Ωστόσο, στο απίθανο γεγονός ότι η ποιότητα εκτύπωσης είναι κακή, απλά επικοινωνήστε με τον διαχειριστή του λογαριασμού σας.

Η παραγγελία μου έφτασε και τα προϊόντα είναι κατεστραμμένα - τι να κάνω;

Προστατεύεστε από τις εγγυήσεις μας, ώστε να μην ανησυχείτε. Κατά τη στιγμή της αποστολής, οι διαδικασίες ελέγχου μας εξασφαλίζουν ότι τα προϊόντα σας είναι σε καλή κατάσταση. Πρέπει η παραγγελία σας να φτάσει σε μια κατεστραμμένη κατάσταση, τότε πιθανότατα προκλήθηκε κατά τη διάρκεια της διαμετακόμισης. Εάν συμβεί αυτό, αφαιρέστε τις κατεστραμμένες μονάδες και θα κανονίσουμε μια επιστροφή χρημάτων για αυτούς ή θα αντικαταστήσουμε χωρίς επιπλέον κόστος. Τι εάν λάβω περισσότερο ή λιγότερο από ό, τι με εντολή; Προσπαθούμε να σας στείλουμε την ακριβή ποσότητα που παραγγείλετε. Ωστόσο, λόγω περιστασιακών διακυμάνσεων της διαδικασίας ταυτοποίησης, ενδέχεται να παρουσιαστεί υποταγή μιας ποσότητας παραγγελίας. Θα κανονίσουμε μια επιστροφή χρημάτων έναντι του λιγότερου αριθμού μονάδων ή να στείλετε περισσότερα χωρίς κόστος για εσάς.

Τι να κάνω αν η αποστολή μου λέει ότι έχει παραδοθεί, αλλά έχει λείπει ή κλαπεί;

Εάν η αποστολή παραδοθεί και στη συνέχεια κλαπεί από τη θέση παράδοσης, τότε ο δέκτης θα χρειαστεί να υποβάλετε μια καταγγελία με την ναυτιλιακή εταιρεία ή την τοπική αστυνομία σας, σε αυτό το είδος περιπτώσεων, δεν θα κάνουμε επανεμφάνιση παραγγελίας ή επιστροφής , επειδή η αποστολή κλαπεί όταν παραδόθηκε, ο οποίος είναι πέρα ​​από τον έλεγχό μας, αυτό ένα πιο τοπικό πρόβλημα, αυτό και γιατί χρησιμοποιούμε αξιόπιστη ναυτιλιακή εταιρεία όπως η DHL, το FedEx και το UPS. Αυτές οι ναυτιλιακές εταιρείες σας επιτρέπουν να υποβάλετε μια αξίωση και αν διερευνήσει, θα δικαιούστε να λάβετε αποζημίωση στο τιμολόγιο αποστολής για το κλεμμένο στοιχείο, να έχετε ασφαλή παράδοση, γι 'αυτό δεν χρησιμοποιούμε ταχυδρομική υπηρεσία.


Η αποστολή μου χάθηκε σε διαμετακόμιση, τι πρέπει να κάνω;

Αν στέλνουμε την παραγγελία σας και λείπει κατά τη διαμετακόμιση, είναι η ευθύνη μας να συντονίζουμε με τον μεταφορέα μεταφορέα για να επιλύσετε το ζήτημα και να διασφαλίσετε ότι η παραγγελία σας αποστέλλεται όπως υποσχέθηκε. Εάν αποτύχουν να παραδώσουν ή η αποστολή λείπει υπό διαμετακόμιση, είτε θα επανεκκινήσουμε ξανά την παραγγελία σας είτε θα επιστρέψουμε (σημείωση - αυτό ισχύει μόνο για ένα στοιχείο που λείπει στη διαμετακόμιση, δεν παραδίδεται το στοιχείο που λείπει ή κλαπεί).

Σημείωση-Επιστρέψτε το χρονικό πλαίσιο για οποιαδήποτε παραδοχή, είναι 30 ημέρες, αυτό αρχίζει να μετράει από την ημέρα παράδοσης εάν περάσει 30 ημέρες, το προϊόν δεν μπορεί πλέον να επιστραφεί ή να επιστρέψει διαδικασία για τυχόν καταγγελίες ή θέματα

Σας ευχαριστώ. Ο Θεός να ευλογεί

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΜΑΣ

kcmmcomau@gmail.com
+ 86-136-8658-0652
Εταιρεία: Μελβούρνη, Αυστραλία
Εργοστάσιο: Shenzhen, Κίνα
Πνευματικά δικαιώματα © 2021 KCMM Προωθητικά προϊόντα. Που τροφοδοτείται απόwebcan.cn